Gubi się pan, panie Dawkins


Mój setny wpis! Powinno być coś ważnego, więc zamieszczam film, który poznałem dzięki Kamilowi i dzięki dyskusji u LNDL na temat ewolucjonizmu (który dla mnie jest najprawdopodobniejszą teorią na temat pochodzenia gatunków na ziemi, choć łączę go z tzw. inteligentnym projektem, to znaczy, uważam, że ewolucja jest częścią zamysłu Bożego). Oto racjonalista Dawkins, który gubi się tam, gdzie zaczyna się prawdziwy racjonalizm chrześcijański (w każdym razie wygrywa Logos)...

Komentarze

  1. Wow, niezłe.Dodałam i pokazuję dalej, Jacy ludzie są wewnątrz rozbici i niepewni siebie. Taki madry, tyle stron książki. Chyba po to, by sobie samemu udowodnić te bajdy.
    Jestem pełna optymizmu,że właśnie przez tego pana ludzie się zaczną nawracać, bo zaczną szukać Boga, zastanawiać się .
    Chylę czoła wobec ciepła i ogromnej mądrości Pana Redaktora. Niezwykle dobry i wyrozumiały rozmówca.
    A całość według tej historyji według mnie brzmi tak jakby mały niedżwiadek tłumaczył swojemu młodszemu bratu,że jego to stworzyli kosmici, a braciszka to on nie wie kto, na pewno ten sam,kto stworzył kosmitów i niedżwiadka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz