*dьnь sь

O 11.00 mam być w katowickiej bibliotece miejskiej na Grażyńskiego. Spotkanie z młodzieżą zainteresowaną Tolkienem. Ciekawe jak będzie? Z całej działalności Tolkienowskiej chyba najbardziej lubię takie właśnie spotkania na żywo. Spojrzeć w oczy ludzi o podobnej pasji. Poczuć jeszcze raz tę wspólnotę dusz...

Jaki jest jeszcze mój *dьnь sь (prsł. 'dzień dzisiejszy')? Bardzo tęsknię za tamtym miejscem...
W Grobie Świętym (zdjęcie z mojej wizyty w Jerozolimie w 2008 r)

Wróciłem już kilka tygodni temu, ale ciągle jedną nogą jestem w Ziemi Świętej. Zdjęcie zrobiłem w centralnym miejscu Wszechświata - przy kamieniu, na którym On zmartwychwstał przemieniając już na zawsze rzeczywistość Synów Adama i Córek Ewy. Za kilkanaście dni chrześcijanie przy Grobie Świętym po raz kolejny radować się będą z rocznicy Jego Paschy. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Gdy tylko zapanuję nad moim palantírem, gdy uda mi się wgrać do systemu Service Pack, prześlę z mojego smartusia do aldrajchu całą relację z pielgrzymki do Ziemi Świętej... Obiecuję.

Komentarze