Moja pięciokilometrówka


Google Maps to cudowne narzędzie. Próbowałem dziś stworzyć mapy moich trzech ścieżek biegowych - pięcio-, dziesięcio i siedemnastokilometrowej. Tych dłuższych nie umiem wyrysować, bo Google Maps nie wyznacza tras w terenie. Tę prawie pięciokilometrową polecam wszystkim sosnowiczanom - zwłaszcza odcinek parkowy nad Stawikami i po grobli nad brzegiem Brynicy. A jutro kolejny jogging o poranku. Czasy coraz lepsze, tętno coraz niższe, zasięg coraz dalszy. Jestem zadowolony. Tylko pogoda nieteges - coraz więcej zimna, wilgoci, a coraz mniej słońca i przyjemności. Do zobaczenia - być może - na trasie...


Wyświetl większą mapę

Komentarze

  1. No to jak dla mnie i tak imponujący dystans ;-) Ale fakt, kiedyś trzeba się będzie poruszać w terenie ;-) 'kiedyś...'. Tak na marginesie to świetnie się bloga czyta, juz wpisał się do codziennej 'blogówki' :] Pozdrowienia Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    ciekaw jestem tych Twoich pozostałych tras 10km i 17km. Ja osobiście biegam ze Staropogońskiej na Stawiki, tam robię 3-5 kółek wokół stawu i wracam wzdłuż trasy szybkiego ruchu na Staropogońską. Którędy przebiegają te Twoje dłuższe trasy? Napisz może na maila - koziar1 (@) poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje 10 km to taka trasa: Ordonówny > Sobieskiego > Sosnowiecka w Katowicach > wzdłuż Ewaldów (Stawików) przy cmentarzu szopienickim > obiegam całe Stawiki > wracam na Sosnowiecką > przez park w kierunku Kresowej > Moniuszki > przekraczam Mireckiego > Ordonówny.

    Fajna trasa i dużo na niej przyrody, którą zawsze przy okazji obserwuję.

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz